Dit zeggen opdrachtgevers over mij:
‘Ik werk al een tijd met Welmoet samen. Ze is heel sterk in het analyseren de bedoeling van een ontwerp. Ze weet dit vervolgens om te zetten in een zowel conceptueel als grafisch sterk ontwerp. Met name voor het maken van infographics is haar analytische blik een uitkomst! En last but not least: prettig om mee te werken. Ik zou haar aan iedereen aanraden die een lastige ontwerpopdracht heeft.’
‘Welmoet de Graaf werkt al 7 jaar voor ons. Dat kan alleen als je kwaliteit blijft bieden. En verrassend kunt blijven. Dat elke keer als wij een tekst hebben gestuurd en van tevoren hebben gebrainstormd over hoe een illustratie er daarbij zou kunnen uitzien, wij op een positieve manier worden verrast. Waarbij er een glimlach op onze mond verschijnt, of we denken: wauw. Of we raken ontroerd. Welmoet weet mensen met haar illustraties te raken en daarom werken wij met haar.’
‘We kennen Welmoet als een creatieve en zorgvuldige ontwerper. Ze heeft voor ons de afgelopen jaren prima werk geleverd en de samenwerking verloopt soepel, ze denkt altijd goed mee en geeft waar mogelijk verschillende opties, heel prettig.’
‘Ik vind het bijzonder hoe Welmoet op basis van een gesprek zo goed heeft begrepen wat we wilden, ondanks dat we daar zelf in eerste instantie nog geen concreet beeld van hadden. Een fijne samenwerking door openheid, duidelijkheid en meedenken bij elke stap.’
Met nieuw logo én huisstijl voor mijn website, ontworpen door Welmoet, kon ik een glasheldere opdracht geven aan mijn site-bouwer. Welmoet blinkt uit in het scherp en snel zien welke kleuren & stijl past bij wat ik wil uitdragen, en vertaalt dat in prachtig beeld. Ik raad Welmoet van harte aan.
Ik werk graag samen met Welmoet. Het is erg leuk met haar te zoeken naar dat element in een verhaal dat zich leent voor verbeelding. Zij kan ook abstracte materie mooi en beeldend vertalen in een eigen en herkenbare stijl. De illustraties van Welmoet versterken de boodschap van de verhalen die ik schrijf en laat schrijven.
‘Door goed te luisteren en door te vragen kwam Welmoet tot de kern van de onderneming. Ze nam de moeite om de achterliggende waarden te leren kennen en wist die vervolgens mooi terug te laten komen in het eindresultaat.’